АСОЦІАЦІЯ КОРИСТУВАЧІВ
МИСЛИВСЬКИХ ТА РИБАЛЬСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ

Громадська спілка

"Полювання... зближує нас з природою, привчає нас до терпіння, а іноді і до холоднокровності перед небезпекою."

Іван Сергійович Тургенєв

"Дай людині рибу, і ти нагодуєш її тільки раз. Навчи її ловити рибу, і вона буде годувати себе рибою все життя."

Китайський вислів

Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене

ТЕМА: IP-телефонія і CRM

IP-телефонія і CRM 28 серп. 2021 14:12 #1168

  • Rambok
  • Rambok аватар
  • Оффлайн
  • Новый участник
  • Дописи: 7
  • Репутація: 0
Хто користується айпі-телефоні в ЦРМ? Дійсно вигідна річ і чи варто про таке думати, при купівлі ЦРМ. Підкажіть будь ласка, бо питання актуальне для мене дуже.

IP-телефонія і CRM 28 серп. 2021 14:19 #1169

  • kristina
  • kristina аватар
  • Оффлайн
  • Осваиваюсь на форуме
  • Дописи: 38
  • Репутація: 0
Rambok пише:
Хто користується айпі-телефоні в ЦРМ? Дійсно вигідна річ і чи варто про таке думати, при купівлі ЦРМ. Підкажіть будь ласка, бо питання актуальне для мене дуже.

А що у вас є якісь інші варіант крім IP-телефонії? Будете свої власні мобільні телефони якось до ноутбків підключати? Купуйте IP-телефонію і не вигадуйте)

IP-телефонія і CRM 28 серп. 2021 14:26 #1170

  • derkack
  • derkack аватар
  • Оффлайн
  • Захожу иногда
  • Дописи: 76
  • Репутація: 0
kristina пише:

А що у вас є якісь інші варіант крім IP-телефонії? Будете свої власні мобільні телефони якось до ноутбків підключати? Купуйте IP-телефонію і не вигадуйте)

Багато в кого просто телефони стоять на робочому місці чи мобільні використовують. Не у всіх є спочатку гроші щоб підключити собі крутю айпи-телефонію

IP-телефонія і CRM 28 серп. 2021 14:42 #1171

  • Wowa
  • Wowa аватар
  • Оффлайн
  • Захожу иногда
  • Дописи: 69
  • Репутація: 0
Rambok пише:
Хто користується айпі-телефоні в ЦРМ? Дійсно вигідна річ і чи варто про таке думати, при купівлі ЦРМ. Підкажіть будь ласка, бо питання актуальне для мене дуже.

Я б сказалв що альтернативи такій інтеграції у вас взагалі немає. Крім того ви маєте шукати собі CRM, яка вам вже буде пропонувати IP-телефонію до своєї системи. Перевага такої інтеграції це фіксація всі дзвінків в системі, звідси будете мати статистику дзвінків, а також можливість робити розсилку з пропозицією по номерам.
Крім того буде дуже зручно телефону і приймати дзвінки прямо в CRM. Раджу вибрати для цього CRM Бітрікс24 www.bitrix24.ua/articles/call_online.php Двізнки онлнай там дуже просто робити.
[/URL
Пожалуйста, введите ваш E-mail: